Reklamácia
Mrzí nás, že Vám tovar z nášho e-shopu nevyhovuje a urobíme všetko preto, aby sme Vašu reklamáciu vybavili, čo najrýchlejšie.
AKO POSTUPOVAŤ:
1. Ak sa zistí, že dodány tovar má chyby alebo vady, spoločnosť kozmetikovo.sk ponúkne Kupujúcemu darčekové či iné poukážky. Zákazník môže tiež požadovať odstránenie vady vo forme náhradného produktu. Ak je odstránenie vady pre spoločnosť kozmetikovo.sk nemožné alebo nevýhodné, má Kupujúci právo požadovať zľavu z kúpnej ceny a prípade významnej vady odstúpiť od kúpnej zmluvy.
2. Výrobok sa považuje za vadný, najmä ak nemá obvyklé alebo prezentované vlastnosti, nezodpovedá zamýšľanému účelu, nespĺňa zákonné požiadavky alebo nebol dodaný v dohodnutom množstve. Citlivosť pleti alebo alergická reakcia na dodaný tovar nie je dôvodom na zistenie poruchy tovaru. Rovnako vady darčekov alebo bezplatných predmetov, na ktoré sa objednávka nevzťahuje, nepredstavujú vadu predmetu. Fotografie výrobkov v našom internetovom obchode slúžia iba na ilustráciu a nepredstavujú záväzný popis vlastností výrobkov (napríklad balenie sa môže líšiť v dôsledku zmien vykonaných výrobcom).
3. Všetky otázky týkajúce sa reklamácie vám radi zodpovieme, ak nás budete kontaktovať na e-maile info@kozmetikovo.sk spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý nájdete tu.
Pri vypĺňaní formulára nezabudnite popísať, o akú vadu ide a priložiť fotografie chybného produktu (ak je to možné).
Reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom nám zašlite na adresu: Kozmetikovo.sk Popradská 80, 821 06 Bratislava.
4. kozmetikovo.sk bude informovať Kupujúceho o posúdení reklamácie, najmä o prijatí reklamácie a jej pozitívnom alebo negatívnom posúdení, prostredníctvom e-mailu alebo textovej správy, najneskôr do 30 dní odo dňa jej podania. kozmetikovo.sk môže tiež kontaktovať zákazníka telefonicky.
5. Sťažnosť bude okamžite preskúmaná. Spracovanie reklamácie vrátane odstránenia vady obvykle nepresahuje 30 dní. V opačnom prípade má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. Je zodpovednosťou kupujúceho, aby pomohol spoločnosti kozmetikovo.sk dodržať uvedený termín.
6. Náklady spojené s vrátením tovaru v prípade oprávnenej reklamácie hradí kozmetikovo.sk.